آتی کلندر

بهترین تقویم یونیورسال برای ویندوز 10


دانلود سالنامه سال 1396

با سلام خدمت کاربران عزیز آتی کلندر، و عرز شادباش سال نو شمسی، به اطلاع میرساند سالنامه سال 1396 برای آتی کلندر منتشر شد و شما عزیزان میتوانید با دادن آدرس یا دانلود آن، این سالنامه را به آتی کلندر خود اضافه کنید.

لازم به ذکر است بعد از نصب این سالنامه، میتوانید از قسمت "مدریت سالنامه ها" این سالنامه را به عنوان سالنامه مورد استفاده اپلیکیشن، انتخاب کنید.

! پس از انتخاب هر سالنامه، اپلیکیشن را ری استارت کنید.

! لطفا پس از ورود به سال 1396 (در صورتی که آتی کلندر خود را آپدیت نکرده اید) اقدام به نصب این سالنامه کنید.

      

دانلود باکس

نام سالنامه: سالنامه رسمی سال 1396

آدرس برای نصب آنلاین: http://bayanbox.ir/download/2345396269115208252/1396-YearBook.acyb

  دانلود آفلاین

برای ورژن: 0.0.1.0 به بعد

تشکر از برنامه خوبت .
ممنون از لطفتون دوست عزیز

سلام من برنامه رو نصب کردم، هزینه داخلی هم پرداخت شد..
یه ایرادی هست، اینکه کاشی زنده ی من فقط لوگوی برنامه روش هست و تاریخ روز رو به من نشون نمیده.. سالنامه هم نصب شده..
گزارش شما در حال بررسی میباشد. با تشکر از نظرتان
باسلام و عرض خسته نباشید.
ببخشید از امروز که یک فروردین هست من وقتی برنامه رو باز میکنم پیغام میده که این تقویم مال سال پیش هست. یا برنامه رو اپدیت کنید یا سالنامه جدید رو بزنید و بعدشم برنامه رو میبنده.
سالنامه جدید رو هم زدم ولی باز همین ارور رو میده.اولش برنامه رو نمیبست ولی بعد از چند بار ارور اخرش برنامه بسته میشه.
سلام دوست عزیز، از این مشکل اطلاع دارم و 3 روز است که آپدیتی برای سال 1396 سابمیت کرده ام. در حال حاضر منتظر اخذ تاییدیه از سوی مایکروسافت هستم. انشاالله به زودی بعد از اخذ تاییدیه میتوانید اپلیکیشن را آپدیت کرده و استفاده کنید.
با سلام
وقتی دکمه برو به تاریخ امروز رو میزنم میره سه ماه بعد، بعدشم روز مورد نظر با رنگ خاصی مشخص نمیشه، در ضمن کاشی زنده کار نمیکنه 
سلام دوست عزیز، این مشکلات در آپدیت بعدی حل شده اند، بعد از اضافه کردن ویژگی های جدید بیشتر، آن را آپلود خواهم کرد، منتظر باشید.
سلام. اگر این برنامه را بخریم آیا همیشه میتوان از آن استفاده کرد یا اینکه با ریست گوشی یا تعویض گوشی یا سال جدید یا هر چیز دیگر باید دوباره خریداری شود؟
دوست عزیز با خرید آتی کلندر شما صاحب همیشگی آن خواهید بود. در صورتی که به مشکلی برخوردید با ایمیل ormfm@outlook.com با من در ارتباط باشید. 
سلام. وقت بخیر. اوقات شرعی رو چجوری فعال کنم و شهر رو انتخاب کنم؟
سلام، اگر اعداد در کاشی زنده فارسی نمایش داده بشه بسیار عالی میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
@1395 تمامی حقوق محفوظ است. Powered by Bayan